המקדש הארור

המבוך (המקדש) הארור

המבוך (המקדש) הארור -
הרפתקאה בין קירות נעים.
היכונו להרפתקאה מאתגרת בין קירות המקדש הארור.
שקלו את צעדיכם בחוכמה, בין הקירות הנעים והמים שורצי התנינים. רק הרפתקן חכם ומנוסה יצליח לצאת מהמבוך הזה בשלום!
48 חידות מאתגרות בדרגות קושי מקל ועד קשה מאוד
משחק יחיד מתאים לגילאי 7 ומעלה.
משחק חכם,לוגי מעניין ומאתגר לכל גיל ושעה.

מהלך המשחק:

בחרו חידה, ומקמו את כל חלקי המשחק קירות וחייל כמתואר בחידה.
הזיזו את חלקי הפאזל כך שהחייל שלכם ימצא את הדרך המהירה והבטוחה ביותר מחוץ למבוך. הקפידו להיזהר מהמים שורצי התנינים ומהקירות הזזים!
• המבוך בנוי משני מפלסים. ניתן לעבור ממפלס אחד לשני באמצעות המדרגות המחברות ביניהם.
• כאשר מזיזים את קירות המקדש, החייל תמיד צריך להיות מונח על חלק עם חור מיוחד עליו הוא יכול להתמקם. החלק עליו מונח החייל נעול ולא ניתן להזיז אותו כל עוד החייל עליו.
• החייל לא יכול לזוז מעל חלל ריק, כלומר מים עם תנינים. במהלך פתרון החידה החייל יזוז על הקומות התחתונות של המקדש. הוא יכול לזוז גם על המפלס העליון, אך התנועה שלו תמיד תהיה רק דרך המפלס העליון, והוא תמיד יעצר במפלס התחתון. זאת משום שעל חלקי המפלס העליון של המקדש אין חורים עליהם החייל יכול להיעצר.
• ניתן להזיז את קירות המבוך רק באמצעות החלקתם על לוח המשחק (לא מרימים אותם).
• היציאה מהמבוך ממוקמת במפלס העליון של המקדש. לפיכך הצעדים האחרונים שלכם תמיד יהיו מהמפלס תחתון )היכן שהחייל ממוקם (דרך מדרגות, לעבר המפלס העליון, ואל היציאה.
מצאתם את הפתרון הנכון כאשר החייל שלכם יכול לצאת מהמבוך. את הפתרונות תוכלו למצוא בסוף חוברת החוקים. הצורה השחורה מסמלת את חלק המשחק שזז. החץ שלידו מורה על כיוון התנועה של אותו החלק.
• הנקודה הירוקה והחיצים הירוקים שלידה מסמלים את תנועת החייל.
• יש חשיבות לסדר בו מזיזים את החלקים

Comments are closed.